Ініціативність і підприємливість
- Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави.
- Вміння раціонально вести себе як споживач, ефективно використовувати індивідуальні заощадження, приймати доцільні рішення у сфері зайнятості, фінансів тощо.
Технологічна карта Майстерні «Азбука споживача»
Мета:
·
здатність співпрацювати в команді;
·
вміння раціонально вести себе як споживач;
·
створити умови для формування свідомої споживчої позиції;
·
усвідомлення необхідності берегти своє здоров`я;
Розміщення – по групам.
Обладнання: набір обгорток від споживчих
товарів, підібраних таким чином, щоб на більшості з них були значки Е та інформаційний матеріал.
Алгоритм виконання
вправи.
Індивідуально, по одному
представнику від команди, відвідати супермаркет: обрати (купити) продукти для
групи (сім`ї).
В групі: розподілити продукти навпіл – для
себе та для гостей.
Соціалізація: пояснити принципи обраного
розподілу продуктів (обгорток)
Продовжити фразу «Я розподілив так, тому
що...»
Ознайомити групи з інформаційними
матеріалами по вмісту Е
В групі: зробити новий вибір; обрати
товари, які б Ви не купили.
Соціалізація: пояснити свій вибір.
Фронтально: назвати якості (властивості
реклами), завдяки яким людина стає покупцем.
Групою зробити новий вибір – один об`єкт для антиреклами;
придумати та представити антирекламу для
обраного продукту.
Міжгрупова соціалізація – перегляд презентацій
антиреклам груп.
Індивідуально, а потім в групах: пояснити залежність між
позицією споживача та виробника за допомогою фрази «Чим споживач.... – тим виробник...»
Рефлексія: Що змінилось, що відбулось в
моїх поглядах, як споживача після виконання цієї вправи?