Ініціативність та підприємливість

Ініціативність і підприємливість 

  1. Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави.
  2. Вміння раціонально вести себе як споживач, ефективно використовувати індивідуальні заощадження, приймати доцільні рішення у сфері зайнятості, фінансів тощо.








Технологічна карта Майстерні «Азбука споживача»

Мета:
·        здатність співпрацювати  в команді;
·        вміння раціонально вести себе як споживач;
·        створити умови для формування свідомої споживчої позиції;
·        усвідомлення необхідності берегти своє здоров`я;

Розміщення  – по групам.

Обладнання: набір обгорток від споживчих товарів, підібраних таким чином, щоб на більшості з них були значки  Е та інформаційний матеріал.

Алгоритм виконання вправи.

Індивідуально, по одному представнику від команди, відвідати супермаркет: обрати (купити) продукти для групи (сім`ї).

В групі: розподілити продукти навпіл – для себе та для гостей.

Соціалізація: пояснити принципи обраного розподілу продуктів (обгорток)
 Продовжити фразу «Я розподілив так, тому що...»


Ознайомити групи з інформаційними матеріалами по вмісту Е

В групі: зробити новий вибір; обрати товари, які б Ви не купили.

Соціалізація: пояснити свій вибір.

Фронтально: назвати якості (властивості реклами), завдяки яким людина стає покупцем.

Групою зробити новий вибір – один об`єкт для антиреклами;
 придумати та представити антирекламу для обраного продукту.

Міжгрупова соціалізація – перегляд презентацій антиреклам груп.

Індивідуально, а потім в групах: пояснити залежність між позицією споживача та виробника за допомогою фрази «Чим споживач.... – тим  виробник...»

Рефлексія: Що змінилось, що відбулось в моїх поглядах, як споживача після виконання цієї вправи?